Liity jäseneksi - täytä liittymislomake

En ole vielä Aplodien jäsen, mutta haluaisin mielelläni liittyä

Jäseneksi liityt helposti täyttämällä liittymislomakkeen. Muistathan lopuksi klikata Lähetä jäsenhakemus -painiketta. Lähetämme Sinulle mahdollisimman pian sähköpostilla jäsentietojen tarkastuspyynnön, jonka ohjeiden mukaan luot itsellesi salasanan ja tarkistat vielä, että kaikki tietosi ovat oikein. Sen jälkeen kaikki onkin valmista.

Lähetämme Sinulle myöhemmin jäsenmaksulaskun. Jäsenmaksum-me on 25 euroa vuodessa.

Olen jo Aplodien jäsen, mutta en saa Aplodeilta sähköpostia!

Hupsista, et ole ilmoittanut Aplodeille sähköpostiosoitettasi tai se on lipsahtanut virheellisenä jäsenrekisteriimme. Ilmoita sähköpostiosoitteesi Ota meihin yhteyttä -lomakkeella, jonne pääset klikkaamalla tästä. Lähetämme Sinulle mahdollisimman pian sähköpostilla jäsentietojen tarkastuspyynnön, jonka ohjeiden mukaan luot itsellesi salasanan ja tarkistat vielä että kaikki tietosi ovat oikein. Sen jälkeen kaikki onkin valmista.

Lue täältä, minkä vuoksi Aplodit Orkesterille toivoo Sinun ilmoittavan sähköpostiosoitteesi ja mihin sitä salasanaa tarvitaan